Avstängd???

SM4FPD

Well-Known Member
Jag har fått ett mejl från en medlem i forument som säger sig ha blivit avstängd, eller utfrusen. Vet ej varför. Kanske något misstag?
Det går heller ej att mejla, ens komma vidare på "kontakta oss".
Vederbörande har bett mig försöka hjälpa.
Kan ansvarig för HAM.SE kontakta mig för att försöka reda ut saken för dennna medlem.
Gärna direkt mejl roy.nordqvist-@srsab.se

de
SM4FPD
Roy
 
Jag har fått ett mejl från en medlem i forument som säger sig ha blivit avstängd, eller utfrusen. Vet ej varför. Kanske något misstag?
Det går heller ej att mejla, ens komma vidare på "kontakta oss".
Vederbörande har bett mig försöka hjälpa.
Kan ansvarig för HAM.SE kontakta mig för att försöka reda ut saken för dennna medlem.
Gärna direkt mejl roy.nordqvist-@srsab.se

de
SM4FPD
Roy

Om det gäller SM0KFR så har vi fått kontakt och förhoppningsvis skall Ulfs konto fungera igen under dagen. Att SM0KFR blivit "utfryst" verkar bero på något tekniskt problem då Ulf bytt emailadress och inte mottagit det aktiveringsmail som av säkerhetsskäl skickas ut för att bekräfta att konto och emailadress hör ihop.
 
Jo det är han.
Kan han skriva nu?

Men varför går inte "kontakta oss".
Det kan ju behöva gå att nå någon ansvarig ibland.


För övrigt är det en bra forum!!!!!

de
SM4FPD
 
Hej Roy,

Ja det är lite knepigt att det inte fungerar att kontakta forumsledningen. Jag skall kolla upp det. Själv är jag bara en liten, numera oanvänd, moderator och har inte tillgång till inställningar för forumet. Jag kan bara mecka med trådar och inlägg.

I övrigt håller jag med dig. HAM.SE har utvecklats till ett riktigt bra amatörradioforum med väldigt kompetenta skribenter där du tillhör en av dem Roy! Det är en fröjd att läsa dina funderingar och få ta del av dina många års erfarenheter av främst Icom riggar men även annat inom hobbyn.
 
Lovord om Ham.se

Håller helt med "föregående talare".
Ham.se utvecklas i positiv riktning och det är "högt S/N" i forumet.

Dessutom tilltalas jag av öppenheten, den stora och breda aktiviteten och av att även de skribenter som har "obekväma åsikter" inte riskerar att censureras godtyckligt.

Gott Nytt Radioår och 73/

Karl-Arne
SM0AOM
 
Hej på er och tack. Nu fungerar det igen. Jag kan visserligen inte använda "Kontakta oss" funktionen, men det spelar mindre roll för mej. Huvudsaken är att jag har förbindelse med er alla.
73 de SM0KFR op
Ulf
 
Back
Top