Byta användarnamn på HAM.SE

Jag minns att jag fick logga in på nytt efter att sajten låg nere förra gången!
Har också valt autoinlogg, allt funkar som det ska, WINDOWS 7 (Explorer-shit) ;)
 
Hej Admin. Eftersom jag inte längre innehar signalen se4a skulle jag vilja byta inloggningsnamn (till enbart sm4inv), kan det ordnas? Avataren kan jag (väl) fixa själv...
72/73 de p-a


Edit: Avataren kunde jag fixa själv!
 
Last edited:
Hej Admin. Eftersom jag inte längre innehar signalen se4a skulle jag vilja byta inloggningsnamn (till enbart sm4inv), kan det ordnas? Avataren kan jag (väl) fixa själv...
72/73 de p-a


Edit: Avataren kunde jag fixa själv!

Så där. Då har jag bytt ditt användarnamn till SM4INV.
 
Hejsan! Är det möjligt att här få hjälp att byta namn till SM0PRZ/Leif? Om så är fallet tackar jag på förhand! :)

//Leffe
 
Tyvärr är det något fel på forumet just nu. Det går inte att hantera medlemmarnas profiler. Så jag kan inte ändra användarnamn just nu.
 
Hej!
Försökte att logga in med mitt call SM3BFH mitt lösenord fungerade inte, eftersom jag har plockat bort min SSA-mail kunde jag inte återställa det samma.
Registrerade mig på ny användare ( gus77). Kan du plocka bort mitt gamla och återställa min nya inloggning gus77 till SM3BFH
73/SM3BFH
 
Tyvärr är det något fel på forumet just nu. Det går inte att hantera medlemmarnas profiler. Så jag kan inte ändra användarnamn just nu.
Aj... Det låter inte bra. Visas något felmmeddelande i admin-loggen eller hur visar sig problemet? Är databasen korrupt? Det går att ställa in i XF så att användarna själva kan byta inloggningsnamn, kanske en bra idé och det lättar lite på supporttrycket.
 
ha? Det är allvarligt om databasen är korrupt och att webbplatsen delvis slutar fungera. Vi borde istället försäkra oss om att webbplatsen fungerar som den ska och att inte personuppgifter kommer på avvägar som en följd av problemet ...
 
Hej!

Skulle vilja byta användarnamn till min signal SA5VOX om det går bra?

73/SA5VOX , Karl
 
Hej!

Skulle vilja byta användarnamn till min signal SA5VOX om det går bra?

73/SA5VOX , Karl

Nu är forumet lagat så administrationspanel fungerar igen. Så ni som vill byta ert användarnamn på HAM.SE fyll på här i tråden. Även ni som bett om det tidigare när det inte gick att byta kan uppmärksamma mig här i tråden.

En lite brasklapp bara: Jag byter bara till er signal (om ni har en alltså) inget annat.
 
Fixat, du hade dessutom sedan innan en profil som hette SM3BFH också så vi slog ihop dom.
 
Hej! Jag skulle gärna få användarnamnet utbytt, från SM2WTV till SM0WTV. Tack på förhand! /Gunnar
 
Back
Top