December 2017 - Ham.se har nu SSL stöd

Hej på er,

Jag har påpekat problemet för di som kan skruva i det innersta av forumet. Jag har inte de behörigheterna eller för den delen kunskaperna. Så vi väntar på Martin och hans team.

Ha en riktigt trevlig fortsättning på dagen och God Jul!
 
Oavsett en tillfällig formsvacka för forumet, som säkert snart är löst, må vi Tacka dig Ulf för allt arbete du lägger ner på forat! Å önska en God Jul och Gott Nytt!

Tror säkert vi kan överleva några dagar utan att det går att ladda upp bilder. Vi får väl äta julmat, löda, köra radio och ha kul ändå :D
 
Ursäkta så hjärtligt, men betyder detta att alla inlägg vi har gjort tidigare och nu gör, för all framtid är Google's egendom att hantera efter eget skön?

Detta dära är ju Googles moln och deras användarvillkor brukar väl innehålla nåt om att de kan göra i stort sett vad de behagar med användarens data. Och gör det mycket sannolikt också.

Förr sas det ju att "Google är din vän", men nulängre vette ...

Kortfattat så förändras inte äganderätten till innehållet av att vi köper serverkraft från Google.
 
Det funkar just nu i alla fall ;)
 

Attachments

  • ohmslag.gif
    ohmslag.gif
    27,6 KB · Views: 9
Last edited:
IE 7 kan inte öppna Ham.se men Firefox kan.
Vilken browser skall jag använda för att det nu ska fungera med bilder?
....och jag kör fortfarade XP, så ni bara vet:)
 
IE 7 kan inte öppna Ham.se men Firefox kan.
Vilken browser skall jag använda för att det nu ska fungera med bilder?
....och jag kör fortfarade XP, så ni bara vet:)
XP är ute för länge sen, ingen webläsare får uppdateringar under XP. Prova med windows 10.
Gäller att hänga med annars hamner man i bakvattne. hihi
 
Back
Top