Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det var väl inga konstiga bilder?
AOM de GLD,
Det enda som skiljer ditt shack från dom andra två är lödkolven.
....har du ingen lödkolv?
/Micke
Intressant att se att du använder den där elbuggen! Jag tycker mig minnas att den var så besvärlig att komma överens med att jag gav upp, men du hade tydligen tillräckligt med tålamod.
73 / Göstha
Såvitt jag kommer ihåg bar den Squeeze Key jag provade sig åt som om en elbugg med Iambic mode B i stil med den klassiska Accu-Keyern. Jag lyckades nämligen allt som oftast inte undvika att åstadkomma en extra prick i slutet på sådana tecken som avslutades med kombinationen prick-streck.Minns att SK7CE hade en sån.
Var den inte bra?
Aha! Det tyder på att det inte kan ha varit en original Squeeze Key jag provade, utan ett modifierat exemplar med ny elektronikdel. Inte alls omöjligt. "Konstruktören" försökte nämligen på alla vis övertyga mig om hur revolutionerande den nya funktionen var.... Fick tag på en kraschad SqueezeKey + ett schema någon gång i mitten av 70-talet och byggde en kopia. Dock placerade jag manipulatorn på ett stadigt aluminiumblock. När den stod för sig själv så åkte den ofta iväg. Den kör jag med än idag. Klarar inte dom där moderna iambiska maskinerna.
Läste just apropå det:Beträffande de första bilderna så måste det förutom rasrisken vara rena paradiset för dammråttorna...