S sm7sms Well-Known Member 2006-Sep-05 #1 Är det några här på Ham.se som tänker besöka detta? Vore kul med några eye-ball qso! //Marcus
S SA6AQD Well-Known Member 2006-Sep-05 #2 jodå jag kommer dit, endast 5 mil men kommer sova över där, tittar in redan på fredag kväll enda SA signal ser jag sen är det de äldre signalerna 73 Magnus
jodå jag kommer dit, endast 5 mil men kommer sova över där, tittar in redan på fredag kväll enda SA signal ser jag sen är det de äldre signalerna 73 Magnus
S sm7sms Well-Known Member 2006-Sep-07 #3 SA6AQD said: jodå jag kommer dit, endast 5 mil men kommer sova över där, tittar in redan på fredag kväll enda SA signal ser jag sen är det de äldre signalerna 73 Magnus Click to expand... Ql Magnus Jag dyker upp på fredagen jag med. Vi ses !
SA6AQD said: jodå jag kommer dit, endast 5 mil men kommer sova över där, tittar in redan på fredag kväll enda SA signal ser jag sen är det de äldre signalerna 73 Magnus Click to expand... Ql Magnus Jag dyker upp på fredagen jag med. Vi ses !
S SA6AQD Well-Known Member 2006-Sep-10 #4 jaha, då var man hemma igen efter en helg i Karlsborg trevliga föreläsare men lite för mycket hightech för min del, ett och annat har ju slinkit ner iaf, återvänder om två år
jaha, då var man hemma igen efter en helg i Karlsborg trevliga föreläsare men lite för mycket hightech för min del, ett och annat har ju slinkit ner iaf, återvänder om två år