Efterlysning..

SA0CIA

Active Member
Hej

Jag har en Yaesu Ft-1000mp som behöver kärlek, den behöver 2st nya relä på LPF kortet (RL6005, RL6006).
Vet någon var man kan få tag i dessa, eller finns det några som ersätter original?

// Tomas

Hej

Jag har en Yaesu Ft-1000mp som behöver kärlek, den behöver 2st nya relä på LPF kortet (RL6005, RL6006).
Vet någon var man kan få tag i dessa, eller finns det några som ersätter original?

// Tomas

Lägg upp ett foto på de så man ser texten på så hittar vi nog en ersättare!

Frågan är ju bara hur länge det finns något användbart kvar nu när dom håller på att flytta lagret till Holland.

Det är bara synd att jobben försvinner, försvinner dom från Sverige så kan man börja beställa från Kina 10 st för 100:- fri frakt.

Varför bekymra sig över var leveransen sker ifrån?
Idag kom jag på att jag behöver ett par N-kontakter och några gummibussningar till ett projekt redan ikväll.
På vägen hem från jobbet kan jag svänga förbi ELFAs butik i Solna och hämta dem, rakt över disk.
Och hade de inte funnits i butiken (vilket jag kollat), kan jag ta en tur lika långt i andra riktningen och hämta dem på centrallagret i Veddesta.

I det fallet spelar det roll om jag ska vänta på leverans från Holland eller Kina.

73,
Jonas/SM5PHU

Back