Någon som vill låna ut service-manualen till en INTEK KT-500 ?
S SM0ETT / Hans Well-Known Member 13 Oct 2007 #1 Någon som vill låna ut service-manualen till en INTEK KT-500 ?
SM4FPD Well-Known Member 15 Oct 2007 #2 Någon servicemanual finns inte men en kopia av schema och layout kan du få. Har du någon postaderss så går det enklare.
Någon servicemanual finns inte men en kopia av schema och layout kan du få. Har du någon postaderss så går det enklare.
S SM0ETT / Hans Well-Known Member 17 Oct 2007 #3 Adress enligt SSA:s lista ska stämma. Jag och kamraten tackar. 73 de SM0ETT ? SM0VUX
SM7CZR Old Member 19 Oct 2007 #5 SM0ETT / Hans said: Stort tack för kuvertet! Click to expand... Jag har sagt det förr: Roy är en ängel utan vingar! / Ingvar
SM0ETT / Hans said: Stort tack för kuvertet! Click to expand... Jag har sagt det förr: Roy är en ängel utan vingar! / Ingvar
SM4FPD Well-Known Member 22 Oct 2007 #6 Vem har sagt att jag inte har vingar? De bara syns inte, går att fälla in på ett smart sätt. Mycket praktiskt många gånger faktiskt. Många har i alla fall set mig flyga. de Roy
Vem har sagt att jag inte har vingar? De bara syns inte, går att fälla in på ett smart sätt. Mycket praktiskt många gånger faktiskt. Många har i alla fall set mig flyga. de Roy
S SM0BRF Well-Known Member 22 Oct 2007 #7 SM4FPD said: Många har i alla fall set mig flyga. de Roy Click to expand... Jahaa, jag trodde det var Karlsson på Taket
SM4FPD said: Många har i alla fall set mig flyga. de Roy Click to expand... Jahaa, jag trodde det var Karlsson på Taket