ESR årsmöte 2014

SM6FPG

Fritidskonsulent
Årsmötet hamnar på Grimmeton, hemmaplan för mig, men jag känner tveksamhet att deltaga.

Känner mig som en rockie i allmänhet inom amatörradion, frågan är kan man hamna lägre om man ansluter till detta tillfälle, när allehanda experter möts och dryftar hobbyn i termer som överstiger min förmåga att förstå :eek:
 
Klart att du skall känna dig välkommen att delta Bosse, vi är nog inte så farliga som du kanske tror och rockies har vi ju alla varit. :)
 
Du tänker i fel banor Bosse. Kom dit och låt dig översköljas med information om vilka fantastiska möjligheter hobbyn erbjuder. Det man inte förstår hoppar man över eller får förklarat för sig. "Experterna" är mer än villiga att dela med sig kunskaper till oss som är nyfikna.
 
EQL de APQ
Jag, Bengt SM6APQ, kommer och vill gärna bli medlem. Betalar medlemsavgiften kontant
Av, vad jag har uppfattat, är det i Grimeton lördag 12 april med start kl 10.00.

73
Bengt
 
Tyvärr lutar det åt att jag inte kommer att kunna deltaga på ESR Årsmöte på lördag!

Behöver jag göra någon åtgärd som att avanmäla mig någonstans?
 
Tack Bengt och lycka till med årsmötet, det kommer väl någon form av resume efteråt hoppas jag!
 
Ja det gör det Bosse. Någon frivillig kommer att skriva en resumé av aktiviteterna i ESR Resonans som beräknas komma ut i slutet av april månad. Det blev ett utökat program i sista stund med två intressanta föredrag om "Next Generation Beacons" och 70 MHz-bandet från våra danska vänner så vi skall försöka få ihop en artikel om dessa föredrag också.
 
Back
Top