Franklin array trådantenn

Jag tror att PA0LL har en liknande lösning. Kostar skjortan men ser ut att vara ett riktigt hantverk.
LL-Tuners
SM7IWG Carl
Det är ju bara att beställa en sådan .. när man vunnit på Lotto :) Vilket fint hantverk! fast jag gissar att den kostar en slant med den bygg byggkvalitén. Vet inte om det är standard med plexiglaskåpa på de man säljer, är väl kanske ett skylt ex ... Men jag skulle ju absolut vilja ha det om jag någonsin får råd att köpa en sådan. Någon som sett ett pris förresten? drömma kan man ju få göra, eller hur?
 
Jodå, den är både läcker och dyr. Ca 1 300 Euro i inköpspris. PA0LL tillverkar även S-matchen och den kostar ca 700 Euro. Se denna länk:

LL-Tuners

SM7IWG Carl
 
Jodå, den är både läcker och dyr. Ca 1 300 Euro i inköpspris. PA0LL tillverkar även S-matchen och den kostar ca 700 Euro. Se denna länk: LL-Tuners
SM7IWG Carl
Hej Carl, ja då har hatten åkt av igen ... det är ju en riktigt fin match han bygger ihop, alltid lika kul att se riktigt fint hantverk. Även denna hamnar dock på listan; "efter Lottovinsten" :) Nu skall man dock ta i beaktande att närjag var nere och hämtade paket nyss så lämnade jag faktiskt in en rad ... Nu är jag en given optimist, så nu är det väl ändå min tur ... /Johan
 
Back
Top