Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bangkok?PFMJI Bjarne, men när jag ser hur ditt fina initiativ "Gissa var detta virrvarr finns" utvecklat sig, känner jag starka På Spåret-vibbar. När nu de tävlande verkar ha enats om gåtans lösning, armbågar jag mig oinbjuden in med ett eget bidrag i tråden. Se bifogade bild, som jag tagit själv.
Ledtråd: Internetinstallationer i huvudstaden. Min egen Internettråd var den 12:e nerifrån (i a f senaste gången frågan var aktuell)
Alltså, vart är vi på väg?
73 & GL,
Rolf
PFMJI Bjarne, men när jag ser hur ditt fina initiativ "Gissa var detta virrvarr finns" utvecklat sig, känner jag starka På Spåret-vibbar. När nu de tävlande verkar ha enats om gåtans lösning, armbågar jag mig oinbjuden in med ett eget bidrag i tråden. Se bifogade bild, som jag tagit själv.
Ledtråd: Internetinstallationer i huvudstaden. Min egen Internettråd var den 12:e nerifrån (i a f senaste gången frågan var aktuell)
73 & GL,
Rolf
Någonstans 106 grader öst?PFMJI Bjarne, men när jag ser hur ditt fina initiativ "Gissa var detta virrvarr finns" utvecklat sig, känner jag starka På Spåret-vibbar. När nu de tävlande verkar ha enats om gåtans lösning, armbågar jag mig oinbjuden in med ett eget bidrag i tråden. Se bifogade bild, som jag tagit själv.
73 & GL,
Rolf