God Jul Och Gott Nytt år!

sm6wxl

Member
Ett år har snart gått och ett nytt är på intågande. Vi i SK6SJ, www.sk6sj.se vill gärna ta tillfället att önska alla våra amatörkollegor i Sverige och runt om i världen en GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!
Jag hoppas många klubbar och enskilda amatörer hänger på och skickar sina jul- och nyårshälsningar via ham.se

Mvh
Gunnel SM6WXL:)
 
Trevligt Roger, hoppas att ni får en fin Jul och att det blir snö på marken. Tomten kommer till dig med fina Julklappar:)


Mvh Janne
 
God jul på er allihopa, har fått lite hintar om att tomten eventuellt kommer med 'Den fullständiga radioboken' 1923 års upplaga... blir fin mellandagsläsning :p
 
Tack väldigt mycket

Tack så väldigt mycket.
Jag önskar er båda och alla andra också en GOD JUL & ett GOTT NYTT ÅR.

73 de SM6KTC Erland
 
Ja, trevliga initiativ som sprider glädje kan då inte jag låta bli att hänga på!
Så... en God Jul och ett Gott Nytt år på er allihop
Med förhoppningar om ett solfläcksrikare år....

73 de SM7NGQ /Jens
 
Hej!
Kunde inte hitta någon ”topic” som passade så jag tänkte att här ligger den bra.
Vill börja med att önska alla en God Jul och ett gott nytt år!

Vissa utav er kanske redan vet att jag kör ganska mycket i mitt jobb.
En ”vanlig” vecka för mig kan se ut Ystad-Linköping-Ystad, Ystad-Malmö-Ystad,
Ystad-Göteborg-Ystad. Medens andra veckan kan vara Ystad-varberg-Ystad, Ystad-stockholm-Ystad.
Man skulle kunna sammanfatta det med att jag kör nästan överallt söder om Linköping med visa undantag på Stockholm.
Vid ett par tillfällen så har jag ”skeppat” radio prylar mellan säljare och köpare eller tvärtom.
Nu sist så hjälpte jag en man att få sin ”nya” radio från Rögla i Skåne till Skövde.
(han fick hämta i Jönköping)
Jag tänkte att det hade kanske varit trevligt för andra att veta om att jag finns.
T ex du kanske inte vill skicka ditt stora Henry steg med posten.
Dels för att det kostar en bra slant samt att dom är ju inte kända att vara aktsamma.
Det som jag försöker säga är helt enkelt, om du inte har några krav på ”leveranstider” och om du är villig att hämta upp eller lämna vid någon ort som jag kör igenom.
Så är det bara att ringa!
Jag lämnar dock inga garantier 

Så detta får bli min julklapp till er alla! 

Jag finns mesta dels på APRS.fi om det är någon som vill titta.

Mvh Andreas Englund
 
Back
Top