Grundig TR 300

SM5XUN

░░░░░░░
Jag söker manualen (och schema) till en Grundig TR 300,
google gav inte mycket matnyttigt men jag skulle vara mycket tacksam om någon kanske har en manual att scanna.
 
Tack för tipset, tyvärr är jag inte medlem, jag har försökt bli men inte lyckats, det kanske är dags att jag provar igen :)
 
Jag har också gett det ett försök för länge sedan, men jag minns inte varför jag gav upp, kostade det inte pengar att vara med?
 
Jo, det kostar €25 alternativt så bidrar man med ett antal bilder och data på rör vilket jag gjorde då men det resulterade inte i ett medlemskap, fick faktiskt ingen återkopplig alls:(

Skam den som ger sig, så nu försöker jag igen :)
 
Utmärkt, jag behövde ett schema därifrån för länge sedan men jag hittade det till slut på annat håll, men jag betvivlar inte att det är en bra källa om man lyckas bli medlem.
 
Utmärkt, jag behövde ett schema därifrån för länge sedan men jag hittade det till slut på annat håll, men jag betvivlar inte att det är en bra källa om man lyckas bli medlem.

Det är just delen "lyckas", det är inte omöjligt men det är en krånglig och omständig väg dit!
men för min del är det stora nöjet att kunna fylla på biblioteken med bilder och data på elektronrör och att kunna ta del av den skatten :)
 
Back
Top