Ham.se för Android

Min Xperia neo uppdaterad till Android 4.03. Felmeddelandet man får initialt kvarstår. Appen kräver mer handpåläggning.

/ Göstha
 
Jag får också upp felmeddelandet...fast jag klickar och klickar och klickar... efter kanske 10:e klicket försvinner felmeddelandet.
Smartfånen är en Samsung (Google) Nexus med Android 3.0.
Förresten. Jag såg en youtubefilm (som jag inte hittar igen) som visar en ipad med ett bra SDR program i sig. Är det någon som känner till om det finns också för Android? Jag har inte hittat något i playbutiken.
Tore
 
Betyg godkänt

Jag tycker appen funkar bra på min SGS2 med 4.03.
Visst, det dyker upp felmeddelande titt som tätt, men har man bara tryckt bort dem en gång så verkar det som att man slipper dom på ett tag.

Det finns ingen plan att pusha in ham.se på tapatalk ?
 
nu verkar det vara....

Nå vajsing med API.
Har numera Jelly Bean 4.1 på min S3, och det verkar vara lite knackigt precis vid uppstarten av appen. Men efter det verkar det funka som det ska :)
 
Men är det så viktigt med en egen app då?

Jag har provat tapatalk på flera olika forum, men det slutar alltid med att jag använder webbläsaren ändå.

Det är ju inte så att jag har enkoma program på min dator för att läsa olika forum, utan det görs med webbläsaren.
 
Det verkar bara bli error när man loggar in error code invalid_api_signature
Om man bara browsar utan att logga in så blir det inget felmed på min HTC EVO
 
Men är det så viktigt med en egen app då?

Jag har provat tapatalk på flera olika forum, men det slutar alltid med att jag använder webbläsaren ändå.

Det är ju inte så att jag har enkoma program på min dator för att läsa olika forum, utan det görs med webbläsaren.

För vissa mindre viktigt, för mig jätteviktigt. Tapatalk använder jag mig av för att samla alla forum (med tapatalkstöd). Är man aktiv i 4-5 forum underlättar tapatalk oerhört mycket. Att ham.se har en egen app ser jag som mkt positivt, då de flesta forum idag faktiskt hänger med i utvecklingen. Köra forum via webläsare i mobil eller tablet är inte speciellt attraktivt eller användarvänlig metod.
 
För vissa mindre viktigt, för mig jätteviktigt. Tapatalk använder jag mig av för att samla alla forum (med tapatalkstöd). Är man aktiv i 4-5 forum underlättar tapatalk oerhört mycket. Att ham.se har en egen app ser jag som mkt positivt, då de flesta forum idag faktiskt hänger med i utvecklingen. Köra forum via webläsare i mobil eller tablet är inte speciellt attraktivt eller användarvänlig metod.

Instämmer 100% Fram för tapatalk överallt

Forum via mobil browser funkar väldigt dåligt

//SM0TSC
 
Nu kör ju jag samma browser oavsett plattform och synkar alla bokmärken och snabbstartsflikar, så för mig funkar det precis lika bra.

Men det är klart har man en kass webbläsare i telefonen kanske det inte är så himla kul.
 
Nu kör ju jag samma browser oavsett plattform och synkar alla bokmärken och snabbstartsflikar, så för mig funkar det precis lika bra.

Men det är klart har man en kass webbläsare i telefonen kanske det inte är så himla kul.


Har provat i princip alla som finns till Android, både på Platta & telefon

Inget slår tapatalk i funktionalitet om man har många forum man bevakar

//TSC
 
Men oj vad jag håller med dig.
Bara en sådan sak som att skapa ett inlägg med en bifogad fil. I Tapatalk nemas problemas, via webläsaren, not so good.

Men visst, har mam ett forum man slökollar i någon gång ibland så hade det funkat.. eller nej, inte om man har testat Tapatalk innan.
 
Hej Martin,
Finns det någon uppdaterad version av ham.se i pipelinen, eller kanske rent av tapatalk-stöd på forumet? :)

Min app ter sig tyvärr lite buggigt vid uppstarten. Både i Android 2.3.6, 4.04 och 4.2.2.
 
nimbe:67034 said:
Hej Martin,
Finns det någon uppdaterad version av ham.se i pipelinen, eller kanske rent av tapatalk-stöd på forumet? :)

Min app ter sig tyvärr lite buggigt vid uppstarten. Både i Android 2.3.6, 4.04 och 4.2.2.

Har även upptäckt att bifogade bilder ej går att se direkt i appen. Lite störande. :/
 
Back
Top