Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Äsh dom behövde bara ge servern den årliga sparken
(jag har också undrat)
Sveriges populäraste amatörradio sajt ... för det är det väl?
Johan Karlsson, SA3BYC, det var många antingen tjafsfrågor eller paranoida frågor i syfte att misstänkliggöra site'en. Du kan ju börja med att redogöra varför du ex inte vill ha efternamnet ditt i SMCALLBOOK och varför dra in en annan förening i din misstänkliggörning. Översätt dina s.k "spörsmål! men lägg in dej själv där och svara på det.
Det var väl något av det dummaste jag läst här på forumet alla kategorier som du vräker ur dig! Ursäkta att jag inte hunnit svara förrän nu då jag har kört ARRL contesten sedan 01.00 i natt.Johan Karlsson, SA3BYC, det var många antingen tjafsfrågor eller paranoida frågor i syfte att misstänkliggöra site'en. Du kan ju börja med att redogöra varför du ex inte vill ha efternamnet ditt i SMCALLBOOK och varför dra in en annan förening i din misstänkliggörning. Översätt dina s.k "spörsmål! men lägg in dej själv där och svara på det.
Ställer jag upp på, utan en sekunds tvekan! Kan dock bli verklighet förr än du anar ... skall jobba nere i storstaden i sommar igenJag tar gärna en öl med dig BYC - om våra vägar korsas!