Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hej!
Detta ger inget svar på FPD's fråga, men tillför lite värdefullt/löst vetande...?
Dieselok Litt T43 är 4.325 m högt.
Och vad har jag gjort för illa för att du skall spy galla över det jag skrev? trevlig stil du har ...
Först så frågas det efter höjden till kontaktledningarna, svaret står i mitt inlägg, sedan har du länken till Wikipedia där mycket mer data finns som borde vara relevanta för frågeställaren; mer om hur högt kontaktledningarna placeras, skyddsavstånd map arbete, vistelse, strålningsnivåer, etc.
Ha en trevlig dag!
/J
Jag vet att det talats om saken tidigare här, men finner det inte, jag undrar hur högt kraftledningen, eller kontaktledningen över järnvägen sitter?
Vad kan krävas för säkerhetsavstånd från en mobilantenn som närmar sig den höjden?
de
FotPeDahl
Hej!
På vilket vis har jag spytt galla över ditt inlägg????
DU har uppenbarligen helt o hållet missförstått mig.
Ditt konstaterande att mitt svar inte var svar på frågan, men tillför värdelöst vetande, det tar jag inte direkt som någon komplimang.
/J
Hej!
Detta ger inget svar på FPD's fråga, men tillför lite värdefullt/löst vetande...?
Nedanstående ger inget svar på FPD's fråga, men tillför lite värdefullt/löst vetande...?
Eftersom jag inte är någon linjemontör kan jag inte svara på din fråga om ktl. area, material etc.