Hur skall man uppföra sig i ett forum som detta?

Status
Not open for further replies.
Skärp dig Janne! Det som skrämmer är de inlägg du och dina kamrater i SK6SJ gjort under eget namn plus diverse aka. För att nu inte tala om alla e-brev från Devil Dellson!

Hasse DLZ
 
Förstår inte Uffe att vissa får göra inlägg som är påhopp (läs ovan) det är rena lögner som den personen sprider. Det kan väl inte vara bra att HAM.SE tillåter sådant personangrepp. Du är moderator (en av dom) så ta gärna och kolla upp hur den här personen beter sig i fortsättningen, vi är många som hoppas slippa se inlägg av den här personen.

73 Janne
 
Jo. Nu är det stopp för personliga beskylningar, personliga diskussioner.
Ta det i mejl eller telefon med varandra.

Så jag hoppas att vi framöver slipper se några som helst diskussioner om vad den och den har gjort och inte gjort.

Från och med nu radras alla personliga påhopp, liknelse, insinuationer (stavning?), påståenden o.s.v.

Men som ni förstår så är det lite väl häftigt och begära att vi skall backa tillbaka och rensa i alla trådar. Jag har ett liv utanför forumet. Därför kan det ibland ta tid innan en administartor upptäcker ett felaktigt inlägg. Det är ingen ide att mailbomba admin/moderator eller ens skriva om det i forumet. För vi upptäcker det för eller senare. Dessutom allt som skrivs utanför ämnet i en tråd raderas.

Strecket dras precis här!
---------------------------------------------------------------------------------
 
SM6WXA/Janne said:
Tack Uffe, du har verkligen rätt stil som moderator.

73 Janne

Ja jag hoppas att vi kan hålla på detta nu.
Det finns ingen anledning att gå in på personliga diskussioner i ett forum.
Det skall ske personligt typ: Möte, telefon, mejl............

Nu lämnar jag forumet för några timmar. få se hur det ser ut när jag återkommer ;)

Ha det skönt i det vackra vädret! (I Kalmar är det vackert i alla fall)

73 de Uffe
sm7sek
 
Tack skall du ha Uffe, vi skall ha det fint i det vackra vädret. Äntligen ordning och reda på det här forumet, skönt.

73 Janne
 
Som varande en av de inblandade i ett antal trådar här på HAM.se får jag gratulera forumet till en bästämd och rättvis boss! Tack för det. Personpåhopp är så tråkiga. De som vill hålla på med sådant kan göra detta på nedanstående adress. Med risk att få svar på tal förstås, fattas bara :D :rolleyes:

Hasse DLZ - www.radioshack.se
 
Ordning och reda på torpet, skall det vara. Det finns även ett mycket trevligt forum APU.SE som verkligen är värt ett besök.

73 Janne
 
Ja då var det avklarat då. Nu vet alla vad som gäller här på ham.se
Så nu låser jag tråden.

73 de Uffe
sm7sek
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top