Jag beställde en ny reklamlist till bilens registreringsskylt

Flera gånger när jag köpt bil har jag erbjudit dem reklamplats, genom den där "underskylten" de alltid sätter på. 200:- Per månad, betalas årsvis i förskott. Aldrig har de nappat.

Senast glömde jag det, men reparerade skadan genom att tvätta bort all text utom ortnamnen. Jag använde lacknafta eller terpentin.

Var hittar man någon som gör reklamskylten?
Se länk i första inlägget. Det är var jag beställde min. Jag har inte fått den ännu och kan inte svara på om jag är nöjd med resultatet. Det finns säkert fler ställen man kan beställa på.

Jag hittade länken, men sidan jag får upp fungerar inte att beställa på, den tycks ha låst sig på "Företag" och sega att svara på chatt och e-post. Får se om dom vaknar tills i morgon.

Jag brukar alltid byta till en färgglad variant. Ingen har ännu inte nappat på mitt erbjudande on reklamplats heller. Viss får dock gratisplats.3100449-1-OS.jpg

• Like
Reaktioner: JOL
Hittade några sajter där man kan beställa sådan skylt, eller tejp med önskad text för listen .

En kul ide faktiskt!

SM4FPD

Tjohoo! Något Off-Topic men ändå inte. Man kan ju pimpa fler saker än registreringsskylten. Idag fick jag mitt nya Revolut-kort! Det skäms jag inte för att hala fram när det ska betalas!PXL_20240620_084224807.jpg

En fisk???
Vad betyder ordet REVOLUT?? Lut känner jag till, natriumhydroxid.
Någon form av sekt?

SM4FPD

Back