Jag får ett felmeddelande när jag bifogar bild, fil eller emojis.

SM0GLD

Vänsterhänt
Meddelandet lyder:
Oops! We ran into some problems.
Please try again later. More error details may be in the browser console.

Tyvärr kan jag inte bifoga meddelandet för då får jag samma meddelande igen.

Är jag ensam om detta problem?
Kör Firefox.

Samma här, det går bra att posta och svara men inte om meddelandet innehåller emojis :(

:-)

Samma här, det går bra att posta och svara men inte om meddelandet innehåller emojis

Nja, jag kunde inte editera ovanstående meddelande, skrev från början vanliga tecken-smileys (kolon, högerparentes, etc...), sen översatte forumet till gula figurer av sig självt. Därefter gick det dock inte att besvara utan att ta bort de gula figurerna i citatet. Så något fungerar inte riktigt som det ska hela tiden...

Får felet som kan läsas i konsollen på FF (med ett tilläg som svarar "Edge" när en websida frågar vilken browser man använder.)
Detta för att en del websidor inte gillar FF's "privacy" inställningar.

Och infoga bilder, kanske?

Nja, det gick inte lika bra, växelvis "some problems" och växelvis "too large for the server to handle"

(Bildernas storlek runt 3MB, tagna direkt i telefonen, vill minnas att det gått bra vid tidigare tillfällen...)

Edit igen: Här gick återigen inte att infoga emojis, troligtvis är några skruvar fortfarande lösa...

Last edited:
Vi har gjort om en del grejor som skulle förbättra livet men en del saker inverterade förbättringen så att säga. :) . Nåja nu ska det vara återställt. Det är bra att ni meddelar så fort som möjligt när saker går överstyr.

Back