Jakten på "Bedragaren" har börjat.

Status
Not open for further replies.
Jakten på "Bedragaren" har börjat, har ni blivit lurade av bedragaren som härjar på alla Scandinaviska säljsaiter kontakta mej så går vi samman och hjälper varandra.
Jag menar att om går vi samman och gör en gemensam anmälan så väger detta mycket tyngre.

Jag har redan anmält "kräket" personligen.


Jag har mycket material, 2 inspelade telefonsamtal och flera mailkonversationer, personnummer, fullständig address och hans SM callsign, kontonummer och telenummer.

Tillsammans blir vi starka och SKALL stoppa denna tjuv och bedragare en gång för alla och han skall inom lås och bom.

Jag läste om något liknande som hänt i Hudiksvall och den bedragren fick 4 månaders fängelse, bara så ni vet.

OBS! Om ni skäms över att blivit lurade av den här bedragaren så skicka ett PM till mej med era uppgifter. ( Publiceras inte )
Namn:
Address:
Mailaddress:
Telefon:
Folkbokföringsnr:
Datum för brottet:
Vilken vara:
Summa överfört från / till konto:

Mvh: Kjell-Åke Björklund / Jämshög / Blekinge.
0454-46888

OBS! Sprid detta till så många ni kan, ju mera desto bättre.

MYCKET VIKTIGT! Nämn inte något namn här på forummet han är inte anhållen eller dömd ännu.

--------------------------------------------------
Jag förstår om ni undrar vem jag är och här nedanför redogör jag för detta, och jag är ingen tjuv eller bedragare vill bara att han skall straffas för alla bedrägerier som han begått i hela Skandinavien.

(Ni kan skicka ett PM om det är mera som ni undrar över )

Kjell-Åke Björklund / Jämshög.
Jag är en av de som blivit bedragen av den här tjuven som härjar på säljtorg över hela Skandinavien och han skall inom lås och bom.

Jag satte ut en annons för jag ville köpa en Icom-725 och efter lite diskussioner så var vi överens om en affär och när jag fått registreringskvittot från Schenker så satte jag in 2650 kr på hans konto, men det kom ingen Icom-725.
Jag har polisanmält honom för jag vet vem han är och har alla uppgifter om honom.
Anmälan är en offentlig handling.
Ärende nr: 0400-K37691-12
Handläggare: Inspektör Sara Alsander hos polisen i Katrineholm
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.
Back
Top