Konstiga regler för Ham.se?

Radiola

SM4EGB
Hej Radiola, det verkar som om du aldrig skrivit ett inlägg på HAM.SE! Vad sägs om att skapa ditt första inlägg idag bara genom att säga hej till alla HAM:are i vårt presentationsforum? För att kunna se bifogade filer och bilder i våra diskussioner måste du ha skrivit ett inlägg, för att kunna välja en egen avatar krävs minst 25 inlägg. Kom igen nu - skriv ett inlägg idag och bli en del av Skandinaviens största Amatörradioforum!

För att slippa den tjatiga påminnelsen måste man alltså skriva här. Såja, då var det gjort!
 
Hej Radiola!
Welcome! Det första jag reagerade på var att innan jag registrerade mej kunde jag läsa både trådar och inlägg, men efter registreringen tog det någon dag innan jag hade någon som helst tillgång till forumet. Vet inte om det fortfarande fungerar så, eller det har ändrats?:confused:
/Ingvar
 
Radiola said:
Hej Radiola, det verkar som om du aldrig skrivit ett inlägg på HAM.SE! Vad sägs om att skapa ditt första inlägg idag bara genom att säga hej till alla HAM:are i vårt presentationsforum? För att kunna se bifogade filer och bilder i våra diskussioner måste du ha skrivit ett inlägg, för att kunna välja en egen avatar krävs minst 25 inlägg. Kom igen nu - skriv ett inlägg idag och bli en del av Skandinaviens största Amatörradioforum!

För att slippa den tjatiga påminnelsen måste man alltså skriva här. Såja, då var det gjort!

en presentation vore på sin plats också :confused:
 
sm7czr said:
Hej Radiola!
Welcome! Det första jag reagerade på var att innan jag registrerade mej kunde jag läsa både trådar och inlägg, men efter registreringen tog det någon dag innan jag hade någon som helst tillgång till forumet. Vet inte om det fortfarande fungerar så, eller det har ändrats?:confused:
/Ingvar

jodå, samma när jag kom till detta forum, admin skall tillåta användaren manuellt att kunna skriva i forumet
 
Jepp sa ar det.

sm7czr said:
Hej Radiola!
Welcome! Det första jag reagerade på var att innan jag registrerade mej kunde jag läsa både trådar och inlägg, men efter registreringen tog det någon dag innan jag hade någon som helst tillgång till forumet. Vet inte om det fortfarande fungerar så, eller det har ändrats?:confused:
/Ingvar

Nope det ar fortfarande sa.

Nar jag aktiverade mitt konto sa fick jag ett meddelande av att jag nu skulle skriva en presentation om mig sjalv och i en text box undertill sa stod det att mitt konto var inte authorized att skriva en presentation tills en admin hade accepterat min application aven om jag hade aktiverat mitt konto.

Man kan saga att det var mycket mycket konstigt for mig iallafall men jag fick antligen min authorization och nu sa ar jag har.
 
Back
Top