Månadstesten - var ska loggen skickas?

SM0UTY

Active Member
Hej,

Efter min premiär i månadstesten skulle jag skicka in loggen - trodde mej veta att man gör det på SSA:s hemsida... Men där står bara "Välj aktuell test i ringen till vänster om rubriken" och det finns inget att välja.

Har jag fått allt om bakfoten? Var skickas loggen?

Mvh Hans
 
Nej du har inte fått det om bakfoten, det måste blivit något fel på hemsidan. Jag ha samma problem och det har funkat förut. Jag såg i resultaten att det var helt tomt, ingen verkar ha laddat upp någon logg. Har lagt samma fråga som du fast på SSA forumet.

Vi får avvakta till imorgon och se om dom inte löst det då.

/Johan
 
Fick svar från en SM6'a på SSA's forum om du inte har tillgång till det, som skriver att det "verkar inte som de har lagt upp för att kunna lägga upp testen än, det sköts manuellt just nu." Så vi får sitta still i båten och vänta ... kollade nu på morgonen vid 06.30 och samma problem, men alla är kanske inte morgonpigga som jag :)
 
Så där ja ... nu har hemsidan uppdaterats och det är bara att ladda upp loggar från MT igår :) Tack vem som nu fixat till det! /Johan
 
Jepp, nu har jag lyckats ladda upp loggen!
Gratulerar! då har du klart av förstlingen med bra resultat. Det var svårkört med dåliga konditioner den här gången. Vi får hoppas på bättre till nästa gång :)

Vi hörs väl nästa månad :). /Johan
 
CW-delen bjöd på fina signaler från hela landet. Jag körde 50 QSO ungefär lika fördelat 40/80m. Råpoängen blev på 2800.
 
Back
Top