S SM0FBD Member 2008-Feb-06 #1 Jag har upptäckt att min gamla fina Marconi TF1066 signalgenerator drevs med rök Efterssom röken läckt ut måste jag försöka serva den, och återställa röken. Jag skulle därför behöva ett schema på densamma, om det finns någon VHF/UHF-ham som har ett sådant. Any takers? SM0FBD
Jag har upptäckt att min gamla fina Marconi TF1066 signalgenerator drevs med rök Efterssom röken läckt ut måste jag försöka serva den, och återställa röken. Jag skulle därför behöva ett schema på densamma, om det finns någon VHF/UHF-ham som har ett sådant. Any takers? SM0FBD
J j35-draken New Member 2008-Feb-06 #2 Här finns det manual till Marconi tf1066a och en massa andra Marconi instrument. Index of /MANUALS/Marconi Manuals 73 sm7jlm Martin
Här finns det manual till Marconi tf1066a och en massa andra Marconi instrument. Index of /MANUALS/Marconi Manuals 73 sm7jlm Martin
S SM0FBD Member 2008-Feb-06 #3 Tackar mjukast Tack MArtin, Det är nog precis vad jag behöver. Den har varit min kompis i femton år nu...! 73 SM0FBD / Gullik
Tackar mjukast Tack MArtin, Det är nog precis vad jag behöver. Den har varit min kompis i femton år nu...! 73 SM0FBD / Gullik