"Nytt" forum

SM7FBJ

Radiotelegrafist och halvdansk
Det kanske behövdes ett "nytt" forum, men ack så grötigt och krångligt det är att se de senaste inläggen. Det märks på hur många som är inloggade.

Det är förmodligen en inkörningsgrej som ska till. Tack till de/den som orkar att ta denna uppgift på sig.
 
Kan hålla med om att den var lite svår att se. Kontrasten är inte den bästa i menyfältet. Men det går nog att fixa till. Vi ger Martin och hans crew den tid de behöver för att få till det.
 
De ska ha all heder att de bara orkar och att folk ändå gnäller.....
 
Jo....;)
Jag tycker bara att det går för långsamt att hitta det jag vill ha koll på :D
 
Hmm...hur gör man om man vill redigera ett inlägg......ska kolla om jag hitta var
 
Det verkar inte vara meningen att man ska kunna rätta till stavfel eller annat som man skrev fel......
 
Editera inlägg vore mycket önsvärt! Gjorde nyss ett inlägg, kollade i preview och det såg bra ut, lade in inlägget men då blev det två exemplar av den bifogade bilden... :-(
 
Ja jag tror helt klart att man kommer att kunna redigera sina inlägg inom en viss tid. Mitt förslag har tidigare varit att inlägget man skriver skall vara redigerbart i en vecka. Sen skall det låsas. Det finns väldigt många exempel på hur man gått in och ändrat på historien i efterhand.
 
Ja jag tror helt klart att man kommer att kunna redigera sina inlägg inom en viss tid. Mitt förslag har tidigare varit att inlägget man skriver skall vara redigerbart i en vecka. Sen skall det låsas. Det finns väldigt många exempel på hur man gått in och ändrat på historien i efterhand.

Nu skall det gå att redigera och ta bort sitt inlägg. Men man har bara två timmar på sig. Att jag valde två timmar beror på att flera användare har redigerat sin historia i efterhand och därmed fått den som svarat på inlägget att framstå som goddag yxskaft.

Skulle du behöva hjälp efter två timmar är det bara att höra av sig på lämpligt sätt till mig. Men ring helst inte. Jag har ett liv utanför forumet och sitter inte alltid med datorn i knät. Asynkron kommunikation är att föredra i detta fallet.
 
Back
Top