SM0YDO Well-Known Member 2010-Jan-10 #1 Hej jag skulle behöva en monteringssats till en ringkärnetransformator ytterdiameter ringkärnetrafo 110 mm monteringssattsen brukar innehålla två gummi packningar och en plåtbricka modell större. mvh Lasse sm0ydo
Hej jag skulle behöva en monteringssats till en ringkärnetransformator ytterdiameter ringkärnetrafo 110 mm monteringssattsen brukar innehålla två gummi packningar och en plåtbricka modell större. mvh Lasse sm0ydo
SM0YDO Well-Known Member 2010-Jan-10 #2 SM0YDO said: Hej jag skulle behöva en monteringssats till en ringkärnetransformator ytterdiameter ringkärnetrafo 110 mm monteringssattsen brukar innehålla två gummi packningar och en plåtbricka modell större. mvh Lasse sm0ydo Click to expand... Hej efter en stunds funderingar över min eminenta junkbox så hittade jag en plåtbricka modell större och två stora gummipackningar som ska klippas ner till mindre storlek. mvh Lasse sm0ydo
SM0YDO said: Hej jag skulle behöva en monteringssats till en ringkärnetransformator ytterdiameter ringkärnetrafo 110 mm monteringssattsen brukar innehålla två gummi packningar och en plåtbricka modell större. mvh Lasse sm0ydo Click to expand... Hej efter en stunds funderingar över min eminenta junkbox så hittade jag en plåtbricka modell större och två stora gummipackningar som ska klippas ner till mindre storlek. mvh Lasse sm0ydo