Problem med amatörer!

Status
Not open for further replies.
SMØWQT said:
Lägg ner alla forum för då kanske det blir lite lungt...


En som är lite trött på allt Tjafs här & där.

73 Thomas

Kanske har han tröttnat på allvar och stängt sitt forum själv...?
 
SM6WXA/Janne said:
Lika bra att lägga av med detta ämne, annars låser väl SM7SEK Uffe. Lycka till med er smutskastning av seriösa amatörer, ni är bra på det.

Janne WXA

Varför kan du inte diskutera färdigt detta ämne? Är det bara för att du har fel?
Du skyller på något "gäng" hela tiden. Läs och förstå istället. Jag tror inte att
någon utomstående kan påverka de som ställer servrar till förfogande.
En seriös amatör som du borde väl kunna prata färdigt om saker och ting.
 
Ny är vuxendagis på gång igen. Kan ni inte leka samma sandlåda som alla andra barn.

//TL
 
Tapsa said:
Ny är vuxendagis på gång igen. Kan ni inte leka samma sandlåda som alla andra barn.

//TL

Dy, det blir trångt i din sandlåda om alla tungviktare ska samlas där...
 
SM6WXA/Janne said:
Varför försvarar du "gänget" är du medlem?

Janne WXA

Varför är du så arg om detta?
Visste inte ens att den senare hade ett forum så hur ska jag veta att det gått ned?
Varför hans forum eventuellt lagt ned har jag inget med att göra men han skrev ju tidigare att det kanske borde läggas ned alla forum.
Annars kan det vara så att han har haft sitt forum på samma ställe som den tidigare och har man då skrivit på Svenska där så har man brutit mot reglerna även där.
Annars kan det ju vara så att det är serverservice på G.

Jag är med i Falköping Radioklubb, SSA, UKSMG och Special DXers - Det räcker gott för mig.

Magnus
 
Last edited:
SM6WXA/Janne said:
Lika bra att lägga av med detta ämne, annars låser väl SM7SEK Uffe. Lycka till med er smutskastning av seriösa amatörer, ni är bra på det.

Janne WXA

Japp, WXA har så rätt så.
Det börjar bli lite väl personligt nu.
Kan ni inte diskutera det hela i sak- och inte personperspektiv?

Bara en lite undran från en som är trött på att låsa trådar.........

73 de Uffe
sm7sek
 
SM7SEK said:
Japp, WXA har så rätt så.
Det börjar bli lite väl personligt nu.
Kan ni inte diskutera det hela i sak- och inte personperspektiv?

Bara en lite undran från en som är trött på att låsa trådar.........

73 de Uffe
sm7sek

SM6WXA har sig själv att skylla. Han verkar helt uppbragt över att något han skapat tillsammans med SM5WPT har raderats. Han skyller det på gamla antagonister istället för att förstå att de själva har gjort fel. I samma anda anklagar han, utan att veta orsaken, samma "gäng" för att ligga bakom allt som har att göra med "motgångar" för medlemmar i "Sveriges bästa radioklubb". Han har en förmåga att hitta på saker som hur lätt som helst både kan visas och bevisas. Att han dessutom saknar förmåga att ta åt sig andras information utan att övergå till otidigheter gör inte saken bättre. Till slut när sanningen trots allt blir för uppenbar, då drar han sig baklänges med en konstig kommentar.
Slut.
 
SM6WXA/Janne said:
Dax att banna NetSurfer????

Janne WXA

Vad jag förstår så lades SM0WQT & SM0YPK forum ner pga att det bröt mot exakt samma regler som SM5WPT. Svårare var det inte. Man skall hålla sig till regler eller hur?

Hasse DLZ
 
SM6WXA/Janne said:
Dax att banna NetSurfer????

Janne WXA

Varför då? Har jag sagt eller gjort något fel? Ljugit?

Här har du säkert ingenting att bestämma över så rannsaka dig själv
och tänk efter vad du håller på med.
 
SM6WXA/Janne said:
Behöver inte bestämma något här, känns bra. :D

Janne WXA :D :D

Janne, det var ju en redig kommentar med tanke på vad du tidigare skrivit. Överför dessa dina tankar till alla andra forum och grupper så kanske du blir lite bättre bemött i framtiden.
Jag läste just dina inlägg i din och Rogers lekhörna, där ligger ribban lågt. Undrar "hur lite" som behövs för att bli utslängd från den platsen? Där kan du för min del få bestämma hur mycket du vill, bara du håller dig till sanningen. Du har varit lite slarvig med "den" de senaste dagarna.
 
khumo said:
Eftersom det verkar vara svårt för några amatörer att förstå vad som gäller på detta forum, så är det på tiden att de stängs ute för all framtid.
Se bara vad som hände med forumet APU.se det stängdes ned pga att SM5WPT och SM6WXA förfalskade inlägg, kallade folk för en massa otrevliga saker, och styrde med värsta diktatorsfasonerna.
Är det så vi vill ha det här på Ham.se? :confused:

Detta är förtal och ett vidrigt påhopp från dig Khumo och varför vågar du ej skriva ut ditt namn och kanske signal? Svara inte att även du är rädd för oss, det går inte hem. Har du rätt att skriva att vi har diktatorsfasoner, nu är du ute på hal is "Khumo". Tydligen får man skriva diktator utan att moderatorn reagerar. Även du bör i så fall stängas av från HAM.SE, för ditt ordval.

Janne WXA
 
Last edited:
SM6WXA/Janne said:
Detta är förtal och ett vidrigt påhopp från dig Khumo och varför vågar du ej skriva ut ditt namn och kanske signal? Svara inte att även du är rädd för oss, det går inte hem. Har du rätt att skriva att vi har diktatorsfasoner, nu är du ute på hal is "Khumo". Tydligen får man skriva diktator utan att moderatorn reagerar. Även du bör i så fall stängas av från HAM.SE, för ditt ordval.

Janne WXA

Tittar du lite nogare Jan så hittar du både namn o signal på Khumo.
Sen har han ju rätt, det var ju precis så det gick till och det finns dokumenterat både i texter och i skärmdumpor som texten emellan några minuter har ändrats, men inte utav inläggsskrivaren.
Nu tycker jag att du tar och släpper det här med de tråkiga inläggen och ägnar dig åt radio istället.

73 Magnus
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top