QSL cards by LZ1JZ QSL PRINT

lz1jz

New Member
I can print your
- Single Color QSL cards
- Two Color QSL cards
- Full Color QSL cards
- Tshirts with Logos and your callsign
-Caps
-Logbooks
In the past I print many QSL,s to SM1TDE, SM5ACQ, SM6JSM, SM6CTQ, SM1ALH, SM0BYD and many others
Please visit my Web Page:
Please send your questions on my E-mail
LZ1JZ@hotmail.com
LZ1JZ@mail.com

I will be happy to print your new QSL cards !
73! Tony/LZ1JZ QSL PRINT
 

Attachments

  • SM1TDE.jpg
    SM1TDE.jpg
    75 KB · Views: 10
  • sm7fcg.jpg
    sm7fcg.jpg
    53,4 KB · Views: 9
  • G4WJJ1.jpg
    G4WJJ1.jpg
    117,3 KB · Views: 9
  • SK1BL_DESIGN.jpg
    SK1BL_DESIGN.jpg
    96,1 KB · Views: 11
  • SM_FIFA_Front1.jpg
    SM_FIFA_Front1.jpg
    65,2 KB · Views: 11
  • sm2liy.jpg
    sm2liy.jpg
    55,5 KB · Views: 9
  • SM5CBM.jpg
    SM5CBM.jpg
    42,9 KB · Views: 10
  • SM5ACQ.jpg
    SM5ACQ.jpg
    59,9 KB · Views: 10
  • sm2m.jpg
    sm2m.jpg
    56,8 KB · Views: 10
Många QSL-kort har jag designat och Tony tryckt med utmärkt resultat och pris. Rekommenderas. Här från SSA:s årsmöte 2007 i Västerhaninge som Tony besökte och naturligtvis hade ett eget bord för försäljning. I hans ena hand ett QSL-kort jag designade åt SK3BG för fyrhelgerna. Och apropå bilder, den sista bilden föreställer proffsfotografen SM5GMZ/Peter tillsammans med LZ1JZ/Tony och mig. GMZ reste runt i världen och fotograferade och var spännande att få kontakt med och hans QSL-kort var något alldeles extra. Är du med här Peter, och reser du som fotograf fortfarande?

Tony1.jpgSK3BG_P_Liten.jpegSM5GMZ_LZ1JZ_SM3ZBB.jpg
 
Japps, han printade mina kort också. Jag vill gärna ha lite annorlunda motiv så jag tog med en bild på östersjön hemmavid och racebilen jag ägde för länge sen. Fin kvalite.
Men de t-shirts jag köpte av honom, med tryck på, de krympte lite väl mycket i tvätten, inget fel på trycket dock, jag skulle ha beställt XL bara, ler.


1646983028575.png
 
GMZ reste runt i världen och fotograferade och var spännande att få kontakt med och hans QSL-kort var något alldeles extra. Är du med här Peter, och reser du som fotograf fortfarande?
Peppe /GMZ har sadlat om och sysslar med annat. Tror inte han är med här.
 
Back
Top