Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vill understryka vad nimbe säger. Försök hitta någon klubb som har en kurs och försök låta bli att läsa vad alla "besserwissers" här på Ham anser om oss nybörjare.
Förstår inte riktigt vad du grundar ditt i det närmaste förakt för de som vistas här. Har tittat igenom de trådar som du startat och du har fått relevanta svar som avgivits med respekt!
På tal om fel formulerade trådinlägg..
Jag läser betydligt mer i forumet än jag skriver. Min erfarenhet säger att vad man än skriver så retar man upp någon. Läs mitt inlägg och läs ditt svar så kanske du förstår bättre. Ska formulera mig bättre nästa gång
Edit: Jag grundade ej kommentaren på svar jag har fått på mina frågor då jag ej har gjort speciellt många inlägg med just frågor.
Titta i mitt svar, det var inte till dig, du är bara en "bråkstake"
@KBW - Rest my case!
Jag gick en kurs i Växjö, i SK7HW's mycket mysiga stuga. Det var en mycket trevlig upplevelse från början till slut. Den kursen jag gick vart rätt komprimerad, fyra dagar + provdagen. Men jag tror det var mycket tack vare det som jag faktiskt kommer ihåg så mycket som jag gör.
Kan du inte ange din signal?
Måste säga att du är lyckligt lottad som kommit med i SK7HW, ni har många duktiga radioamatörer i klubben!