Säljes: ICOM IC-7800

SE5X

Well-Known Member
Efter stor vånda har jag beslutat mig för att sälja min ögonsten. Det är bara att inse att jag inte använder alla funktioner och finesser som 7800:an är avsedd för. Dessutom har jag problem med att efter vår flytt få upp lämpliga antenner. Men jag klarar mig bra ändå med andra transceivers och nya radioprojekt lurar runt hörnet ...

Min IC-7800 är in inköpt i april 2004, är i toppenskick och mycket sparsamt använd. Komplett med alla handlingar som garantibevis, faktura, manual, schema i originalpärmen samt extra kopierad manual (bra att skriva i) och originalkartong. Som extra bonus medföljer ICOM SM-20 mikrofon.

Pris 66000 kr. Jag vill ha hälften av beloppet, dvs 33000 kr insatt på mitt konto vid "beställning" och resterande strax innan eller i samband med leverans. Transceivern finns i Borensberg som ligger mellan Motala och Linköping. Priset är ett minimipris som jag inte går under - då behåller jag den.

Om du är intresserad är det enklast att skicka ett mejl till se5x@deimert.se Det går också ra att slå en pling till min mobil 070-3412800. Telefonen kan vara tillfälligt avstängd.

Sommarhälsningar,
Lennart
 
Back
Top