Vad hände? Ja det är vi flera som undrar ;)
SA5GHZ Dipl. Klugscheißer 19 May 2023 #21 SM0GLD said: Vad hände? Click to expand... Ja det är vi flera som undrar
SM7SJR Administrator Staff member 19 May 2023 #22 En användare som begärde att få sitt medlemsskap hävt. Det händer, väldigt sällan, men det händer.
SM0GLD Vänsterhänt 19 May 2023 #23 SM7SJR said: Det händer, väldigt sällan, men det händer Click to expand... Sorgligt Hoppas Eva Sjuve får hjälp med sina störningar.
SM7SJR said: Det händer, väldigt sällan, men det händer Click to expand... Sorgligt Hoppas Eva Sjuve får hjälp med sina störningar.
SM0IKR Well-Known Member 21 May 2023 #24 Min gissning är TROLL. För Eva verkar ju vara en riktig person. Eva Sjuve – Wikipedia sv.wikipedia.org I mina ögon borde inte den riktiga Eva skriva som hon gjorde här.
Min gissning är TROLL. För Eva verkar ju vara en riktig person. Eva Sjuve – Wikipedia sv.wikipedia.org I mina ögon borde inte den riktiga Eva skriva som hon gjorde här.
SM3ZBB Grumpy ol´man 21 May 2023 #25 Jo jag har också ägnat mig åt lite grundforskning. Men - det finns fler med namnet så låt oss inte spekulera utan gå vidare. Case closed.
Jo jag har också ägnat mig åt lite grundforskning. Men - det finns fler med namnet så låt oss inte spekulera utan gå vidare. Case closed.