Skräppost

sm7lmy

New Member
Hej

Jag har äntligen lyckats erhålla "confirmation emails" från hamse@ham.se
Det blev lite moment 22 att inte kunna kontakta nån på ham.se och be om hjälp.

Tydligen filtreras dessa bort på vägen och syns inte ens i mitt gmails skräppostfolder.
Jag lyckades genom att använda ett @live.se konto och hitta det i microsofts skräppostfolder.

För att felsöka skapade jag detta konto (sm7lmy_new) och fick först inget mejl därifrån heller.
Jag vore tacksam om detta konto "sm7lmy_new" kunde raderas. Jag kan ju inte göra det själv.

Lite trist att ham.se verkar vara svartlistat.

73
Rolf
 
Jag hade problem med att trots att jag inte ville så fick jag mail för varje nytt inlägg i dom trådar jag hade skrivit i här på ham.se.

Typiskt nog kom dom i klump varje söndag-natt så telefonen plingade konstant.

Jag meckade vidare med inställningarna och tror att jag lyckades få stopp på det hele, men det kan ju även vara så att det har börjat sållas in i skräppost filtret på hotmail (som jag använder) men det är inget jag har sett dom få gånger jag har loggat in med datorn och kollat.

Jag har haft liknande problem med Tradera som skickar mail varje gång man blir överbjuden, helt plötsligt slutade det komma mail till min lättnad, ända tills jag loggade in på datorn och såg att alla mail från tradera, inklusive mail att jag hade vunnit auktioner, automagiskt sorterades som SPAM.
 
Vi har problem med framför allt gmail. Men i sort sett alla providers anser att ham.se är spam. Jag har bett dem som driftar siten kolla närmare på det för det finns lösningar.
 
Back
Top