SM0YYQ /Mattias

SM0YYQ

Well-Known Member
Hej, hallå.. presentation va det ja.

Heter Mattias och bor ca 6 mil norr om Stockholm (Rimbo). Lever här med min sambo + 4 hundar och 1 katt.

Radioamatör har jag bara varit i ett par månader men har inte kunnat snackat nått pga avsaknad av radios, (Pengar, pengar). Andra intressen är Datorer, film & musik.

Datorn, jag använder mest är en AMD XP 2400+ på 2Ghz, med 512MB minne (Dual Channel.), har en brännare på 52x, samt ett urkasst grafikkort då min sambo fick mitt då hon spelar mer en mig.

Vad mer att säga, JO jag är sjuskriven... varit det en lång tid.. så igentligen skulle jag kunnat ägna MYCKET tid till mina hobbies.. men som sakt.. pengar är en stor bristvara.

När jag är på nätet och surfar så brukar jag använda www.javoradio.com väldigt mycket för där kan man ratta en hel del riggar i hela världen, satt och lyssnade mycket på JOTAN som va sist tex.

Annat, har ett stort intresse i att mecka bilar, (då framförallt Saab modell äldre 900)..
Har konverterat våran gammla 900i med 16V motor till en 16V med Turbo.. så den går lite bättre. :)

Det va lite om mig, är det något mer så fråga gärna. :)

73 de SM0YYQ /Mattias
 
Back
Top