SSAs websidestrul

SMØWKA said:
Man beslutade på senste styrelsemötet att lägga ut skötseln av hemsidan på sektionsledarna, den tillträdande ordföranden, samt den befintliga. Dom har haft ett möte igår där dom förmodligen kommit fram till någon form av koncensus vi nog får ta del av rätt snart. Vi låter dem vara i lugn och ro veckan ut i alla fall...

Jag är övertygad att en ny hemsida kickar nog igång rätt snart. (I alla fall kommer den gamla att få betydligt fler "guldkorn" än på sitåne)

73 de Teemu WKA

Ibland är SSA tydligen väldigt snabb att dela ut det s.k silkes-snöret och att dessutom klubba beslutet direkt :)
 
Ibland är SSA tydligen väldigt snabb att dela ut det s.k silkes-snöret och att dessutom klubba beslutet direkt :)

Jag tror att silkes-snöret i detta fall var mer än befogat att utföra på de hemliga webmastrarna, nu ska det nog bli ordning på torpet!

/Teemu WKA
 
Kunde man inte radera dalmasens påfund under nyheter och skriva dagens nyhet istället ang remissen? även om det nu kanske är lite ur balans tills att de nya krafterna tar vid med full kraft
 
Hej

Just nu organiserar sig "trupperna", jag misstänker att nyheterna börjar att uppdateras nästa vecka, nu måste man samla in och byta ut alla password som den nämde och de hemliga webbmastrarna sitter på, det är där skon klämmer för tillfället.
 
SMØWKA said:
Hej

Just nu organiserar sig "trupperna", jag misstänker att nyheterna börjar att uppdateras nästa vecka, nu måste man samla in och byta ut alla password som den nämde och de hemliga webbmastrarna sitter på, det är där skon klämmer för tillfället.

Vem mer än -ATJ var det som var så hemlig att dom inte fanns. Eftersom vi lyckats lista ut, efter mycken möda att -ATJ nog var inblandad i pannkakssmeten, behöver fortsätta att lista ut de övriga eller är deras "synd" preskiberat och vi får kalla dom för de 3 (O)vise männen kanske?

Jan
 
Last edited:
Back
Top