1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

stängda diskussioner!!!!

Discussion in 'Övrigt' started by khumo, Dec 5, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. khumo

khumo Member

Jag tar mig friheten att konstera att samtliga diskussioner här på HAM.se som är låsta.
    Så finns SM6WXA, SM6WXL, samt SM5WPT. det är väl ändå konstigt att dessa figurer dyker upp över allt och sprider osämja.
    Troligen så lider de av överskotts energi. Så jag rekomenderar eder skaffa er ett jobb så ni blir trötta, då kanske ni inte orkar att gödsla div forum med er smörja.

2. sm6wxl

sm6wxl Member

Hej min vän,

Du "konsterar" att vi gödslar med smörja. Jag "konsterar" att ditt inlägg är ungefär samma smörja i så fall. Vi kallar våra inlägg obekväma sanningar och "konstateranden". Har du inte "konsterat" vem som alltid svarar på de inlägg någon av oss gör, jovisst, Humle och Dumle!
    Välkommen in på http://arf.schill.net/forum/
    Det var någon som hade hittat ditt trevliga inlägg här och kommenterat det där. Kanske det är av intresse av dig?
    Har du någon överskottsenergi så tar jag gärna lite, då kan jag skriva ännu mer smörja!

Att du är feg som inte skriver vem du är vet du väl att jag tycker???

Trevlig söndagskväll!

SM6WXL Gunnel

3. OT Albert

OT Albert New Member

Du Gunnel, du är inkonsekvent. Ibland passar det tydligen bra att vara anonym.
    Så här skriver du i eget forum, i en av DL6-trådarna:

"Vad beträffar anonymitet kan vi till viss del förstå er SM6or som på detta forum väljer att diskutera frågan anonymt.
    Det är inte alltid populärt när man sticker ut hakan och öppet säger vad man tycker, tro oss, vi vet!!!
    Hälsningar
    Gunnel o Janne"

Men det kanske har att göra med vem anonymiteten gagnar.

Flera vet vad som händer när en del SM6or känner sig förfördelade.

Sov gott!

4. SM7SEK

SM7SEK Administrator Staff Member

Hepp, hepp!

Här var det påhopp så det räcker och blir över.
    Det är väl liksom sånt vi skall låta bli!
    nu låser jag tråden och varnar khumo!

Och nej kära vänner på Rogers forum. Det är inte SEK som är Khumo....sorry!

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page