Stöldsäkra amatörradion?

Erland!
Du tror ju fortfarande inte på mej!
Du har citerat det som stod i nät-tidningen!
Läs vad jag skriver!!!Jag skrev ju att artikeln var uppdaterad en gång på nätet!
Synd att jag har kastat tidningen annars skulle jag skickat den till dej med post! Klart att polisen har mycket att göra nu för tiden med så mycket brottslighet. De har fullt upp med att ta upp anmälningar och dåligt med resurser ute på fältet. Det ju just det som saken gäller!



KLART SLUT!
 
Last edited:
Jo jag tror viss på dig.

Erland!
Du tror ju fortfarande inte på mej!
Du har citerat det som stod i nät-tidningen!
Läs vad jag skriver!!!Jag skrev ju att artikeln var uppdaterad en gång på nätet!
Synd att jag har kastat tidningen annars skulle jag skickat den till dej med post! Klart att polisen har mycket att göra nu för tiden med så mycket brottslighet. De har fullt upp med att ta upp anmälningar och dåligt med resurser ute på fältet. Det ju just det som saken gäller!

KLART SLUT!

Hej CZR.
Jo visst tror jag på dig!!
Du har säkert rätt i att det stod så i papperstidningen och det är förfärligt att det står på det viset.
Ännu värre är det om det som stod i tidningen är sant
Det var det jag tvivlade på.

Här ovan ser vi ett tråkigt typexempel på hur två kompisar i samma hobby tydligen tappar förtroendet för varandra, i alla fall från det ena hållet.

Fattar alla eller kanske någon nu vilket ELÄNDE det är att skriva massa saker om andra personer i sådana här forum????

Jag frågar och vill ha svar på i första hand från de som skriver och även andra "de riktida amatörerna" "elaka amatörer" "de som kan bygga" o.s.v. Hela tiden pumpar ut sådana här saker.

Inser ni nu vad sådant kan ställa till med??

Här har jag besvarat denna hobbykamrat CZR med att jag inte tror på det han läst i en tidning och det har fått tråkiga följder.

Hur många och hur stor ovänskap är vi villiga att ta, innan vi förstår att inte retas, anmärka, vara ironiska m.m. när det gäller andra hobbykamrater

Om CZR läser om allt jag tidigare skrivit som riktar sig till att sluta med sådant här, så förstår han att inget är illa menat från min sida.

Hoppas att du på sikt förstår detta CZR och att du kan och vill vara vän med mig igen.
Erland
 
Hej CZR.
Jo visst tror jag på dig
Hoppas att du på sikt förstår detta CZR och att du kan och vill vara vän med mig igen.
Erland
Jag är inte ovän med någon på forumet (vad jag vet) men jag har lite kort stubin och blir lätt irriterad när jag måste skriva samma sak om och om igen. Vill helst undvika fetstil. Om jag använder det, då pratar jag högt! :rolleyes:
73!
 
Fint Ingvar

Jag är inte ovän med någon på forumet (vad jag vet) men jag har lite kort stubin och blir lätt irriterad när jag måste skriva samma sak om och om igen. Vill helst undvika fetstil. Om jag använder det, då pratar jag högt! :rolleyes:
73!

Hej Ingvar.
Ok, det låter bra att vi kan fortsätta. Jo...jag kan vara lite väl ivrig ibland det vet jag, men det känns skönt om det går att ställa allt till rätta.

Sover bättre i natt om vi är vänner.
Ha det gôtt
Erland
 
Back
Top