Svenska amatörradiobloggar.

SM0RCL

Well-Known Member
Hej, jag skulle vilja ha en "klibbig" tråd med länkar till svenska amatörradiobloggar. Det är lite jobbigt att Googla allihopa...

SM0RCL
SM0RCL:s blogg

Vänligen fyll på listan.

73 de Kai
 
Huvudsaken är att man gör något för att sprida sina projekt/experiment. Eller för den delen, om man hör trevliga DX. Jag vill gärna läsa svenska artiklar. Inte för att jag har problem med engelskspråkiga dito, men det är ändå lite mer avslappnat att läsa svenska. Plus att man kanske får bra tips om svenska leverantörer för diverse prylar som man behöver. Inte alltid kul att jaga på eBay etc...
 
HUr gör man

Med risk för att bli sedd som lite off.

Trevlig blogg RCL, mina fav.band er ju 2 å 6 ev 10 och 80. Men sånt kan ju ändre sig.

Ja besökte din blogg men jag uppfattade inte hur man startar ett nytt inlägg. Såg bara kommentera befintliga inlägg.
Ere skit bakom spakera?

/73 de Elof af Taby SM0IXY
 
... men jag uppfattade inte hur man startar ett nytt inlägg. Såg bara kommentera befintliga inlägg.
Ere skit bakom spakera?

Det är den som har bloggen som startar inläggen och besökarna kommenterar. Det är så en blog fungerar. Till skillnad mot forum där alla medlemmar kan starta en tråd.

Fråga 2: Kanske det? :) Men man lär sig.
 
Japp, jag godkänner inlägg.

Annars kan man e-posta till mig på kairam01 at gmail punkt com för att få ett gästinlägg publicerat.

mvh
Kai



Med risk för att bli sedd som lite off.

Trevlig blogg RCL, mina fav.band er ju 2 å 6 ev 10 och 80. Men sånt kan ju ändre sig.

Ja besökte din blogg men jag uppfattade inte hur man startar ett nytt inlägg. Såg bara kommentera befintliga inlägg.
Ere skit bakom spakera?

/73 de Elof af Taby SM0IXY
 
I bloggar brukar man kunna kommentera bloggägarens inlägg men i första hand är det bloggägarens egna "forum" där hen framför sina tankar och åsikter.
 
Back
Top