TITANEX

Sparky

Well-Known Member
Vet någon om denna tyska firma / antenntillverkare fortfarande existerar ? :confused:
Har förgäves försökt nå dem (2 ggr under 2 veckor) via emejl. Inget svar.
Prislistan på deras hemsida är från 2007 och deras länkar till återförsäljare (bl a Mobinet) stämmer inte. Enligt Mobinet har de flera gånger bett Titanex att ta bort hänvisningen "som dealer" för Titanex, men så sker inte. En annan länk leder till en fransk återförsäljare, men de har inga antenner från Titanex i sitt sortiment.
Googlar man på "Titanex" hamnar man på DXzone, som i sin tur länkar till firman i Tyskland. Man kan dock gå direkt till TITANEX - High Tech HF Antennas and Accessories, men där går inte att få något uträttat ! :mad:
Någon som kan skingra mystiken ?
TNX / Sparky
 
Tack för tipset. Tyvärr leder det ingenstans. De har länkar till Titanex, som heller inte funkar. Om jag i deras sökvillkor anger "logperiodische" så får jag inga träffar där heller. Varken Titanex eller andra...
Modellen jag är intresserad av heter LP8.
Kanske någon läsare vet var den kan anskaffas ? Eller rent av har någon att sälja ? :rolleyes:
TNX / Sparky
 
När jag hade kontakt med Titanex för ca 6 år sedan så var svarstiden runt 4 veckor på mail..
 
Tack än en gång för visat intresse och svar på min bön om status Titanex !

PB3SM: Det är samma länk jag fick av MICKED. Ger inget besked !

SM4RNA: Det låter inte bra ! I o f s är det ingen brådska, ingen ev ny antenn ändå förrän framåt sommaren. Bara planering än så länge ! Men, ok, bara att rulla tummarna !

TNX / Sparky
 
Back
Top