Unik amatörfilm?

SM0KBW

Well-Known Member
DEt var värst vad det var lugnt på forumet idag!

Lägger man en länk till en film så brukar den redan ha visats i en eller annan form. Hoppas att den film som jag länkar till är unik nog :)))

Den film som jag länkar till är inspirerad av den underbara Ultimate dog tease, väl värd att se!

Den egentliga filmen är en "indie" version med mig och huskatten Bosse som är av rasen norsk skogkatt. Vi diskuterar amatörradio och att vissa andra amatörer sätter bjällror på sina katter!

Filmen finns här.

Hoppas ni blir roade!
 
Last edited:
Det var nog mina rörhållare som tog på krafterna...

Troligen saknade jag rätt programvara i datorn för det blev bara en mp3-fil med QSB på kisen.
 
Två stationskatter från förra QTH:

Rocky, bonnkatt är inte längre i livet och Tussan 10 år, bor numera hos svärmor pga sambo är pälsdjursallergiker.
 
Vi hade en rödbrun katt som trivdes bra bland mina apparater. Jag har en del pappersbilder men ingen scanner. I tvättstället kunde han ligga och även på rygg på soffan med alla benen i vädret.
Det är trevligt med husdjur, men jobbigt när man till slut måste ta farväl hos veterinären.
 
Kul med en norsktalande skogskatt.
Så här brukar det se ut när jag skall meka med något, ofta så lägger sig katten på scheman, verktyg mm.

/HOW
 

Attachments

  • Bild 035.jpg
    Bild 035.jpg
    73,6 KB · Views: 67
  • DSCF1032.jpg
    DSCF1032.jpg
    75 KB · Views: 42
För att "spinna" vidare på katter så är dom populära i Japan. Åtminstone för 30 år sedan då jag körde en del HF. Notera en katt med sidavbitare och fina pop affischer på väggen.
 

Attachments

  • IMG_0563.jpg
    IMG_0563.jpg
    77,7 KB · Views: 60
Back
Top