I mitt digitalprogram MixW finns en inställning för "New WPX". Vad betyder det?
S SE5X Well-Known Member 7 Nov 2007 #1 I mitt digitalprogram MixW finns en inställning för "New WPX". Vad betyder det?
SM7CZR Old Member 7 Nov 2007 #2 Wpx SE5X said: I mitt digitalprogram MixW finns en inställning för "New WPX". Vad betyder det? Click to expand... Ny WPX-test? MixW - multimode software for radio amateurs Last edited: 7 Nov 2007
Wpx SE5X said: I mitt digitalprogram MixW finns en inställning för "New WPX". Vad betyder det? Click to expand... Ny WPX-test? MixW - multimode software for radio amateurs
S SE5X Well-Known Member 7 Nov 2007 #3 Jag kanske var lite otydlig. Här är en skärmdump av inställningsfönstret: Attachments capture000.jpg 26.9 KB · Views: 84
SM0AOM Well-Known Member 7 Nov 2007 #4 Jag undrar om inte detta har med i vilken färg ett nytt (=inte tidigare kört) prefix ska visas i fönstret. 73/ Karl-Arne SM0AOM
Jag undrar om inte detta har med i vilken färg ett nytt (=inte tidigare kört) prefix ska visas i fönstret. 73/ Karl-Arne SM0AOM
SM1OII Well-Known Member 7 Nov 2007 #5 WPX är ett diplom som går ut på att köra olika prefix. Mer info HÄR Last edited: 7 Nov 2007