Anonyma InlÄgg PÅ Ham.se

Status
Not open for further replies.

sm6wxl

Member
Jag är inte så ofta inne på Ham.se men har nu läst lite på sidan och undrar följande:
Ham.se finns som enda forum med som länk på SSA:s första sida. Genom detta förutsätter man att det är ett seriöst forum. Varför tillåts man då att skriva anonymt? Namn och/eller signal borde vara ett självklart krav. Du som är anonym, du är väl inte feg, eller???

Hälsningar
SM6WXL/Gunnel
 
sm6wxl said:
Jag är inte så ofta inne på Ham.se men har nu läst lite på sidan och undrar följande:
Ham.se finns som enda forum med som länk på SSA:s första sida. Genom detta förutsätter man att det är ett seriöst forum. Varför tillåts man då att skriva anonymt? Namn och/eller signal borde vara ett självklart krav. Du som är anonym, du är väl inte feg, eller???

Hälsningar
SM6WXL/Gunnel

Jag är "anonym" men alls inte feg. Vet du vilken vendetta din sambo kan dra igång?
Jag vet, därför vill jag inte att han ska få reda på mina adresser.
Eftersom du börjar skriva "på samma sätt" kan man undra om det du som är hjärnan bakom hans beteende?
 
Jag skriver mina inlägg och SM6WXL skriver sina, är det något konstigt med det?????
Vi är inte anonyma och tycker båda två att anonyma inlägg är fega.

Lev och var glad!!!!!!!

Janne WXA
 
Med tanke på alla aka som SM6WXA använt på Radioshack och andra forum är jag mycket förvånad över hans och SM6WXL´s upprördhet!

F.ö. så är, som jag uppfattat det, HAM.se fristående från SSA. Om föreningen vill göra reklam för ett forum så förstår jag inte varför man är irriterad över detta.

Hasse DLZ
 
PepPower

SM6WXA/Janne said:
Jag skriver mina inlägg och SM6WXL skriver sina, är det något konstigt med det?????
Vi är inte anonyma och tycker båda två att anonyma inlägg är fega.

Lev och var glad!!!!!!!

Janne WXA

Har du glömt alla fega anonyma alias du använt på flertalet forum.

Lev och var glad!!!!!!! :eek:
 
Angående anonyma alias så försökte jag hålla dom borta i början men när i mina ögon seriösa amatörer i så fall skulle dra sig ur så tillät jag detta. Jag frågade varför de ville vara anonyma och fick till svar att man inte ville bli förföljd med e-mail och telefonsamtal på nätterna. Häromdagen var det en kille som registerade sig som Matilda och det tycker jag är att gå för långt.
/ 73 Tommy
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top