Atombomber i tänderna? Det var inte atomplomber då?Jo, nu skall ni få höra, det är samma ämne i tandkräm som i atombomber enligt dessa genier...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Atombomber i tänderna? Det var inte atomplomber då?Jo, nu skall ni få höra, det är samma ämne i tandkräm som i atombomber enligt dessa genier...
På tal om ovanliga saker så fick jag en liten flaska med nitroglycerin som jag skulle spraya in under tungan
om jag fick svårt med andningen. Det var när jag blev utskriven efter en hjärtinfarkt. Detta är inget aprilskämt.
Uppsnappat under morgonfika från ett café i Solna,
1) En som informerar sina bords-vänner om att många i Sverige är immuna mot Aids och det på grund av att Aids härjade här för 1000 år sedan - något som Vikingarna släpat hem från sina färder. Och därav skulle en immunitet uppstått hos oss, bland så kallade "ur-Svenskar"..
2) Och att 85% av de som tillfrisknat från "covid19" i Kina skulle ha fått "Naprapati"..
* Källan till ovan kommer från en person som alltid har något uppseendeväckande att berätta, under en morgonfika. - Sant eller falskt..
/Sven.