Gott nytt år 2024 önskar ham.se

SM7SJR

Administrator
Staff member
Hej på Er alla medlemmar

Vi admins får passa på att tacka för ett fint 2023 och ett gott nytt år 2024 till alla och envar här på forumet och i etern.

Även om radiohobby i allmänhet kanske minskar i utövande så går vårt forum åt rakt motsatta hållet, med för varje månad ett ökat antal besökare, väldigt hög besöksfrekvens med många unika besökare (ja vi mäter fram en hel del statistik). Vi tycker det är jätteroligt.

Visst har vi som vanligt fått styra upp inflödet av nya medlemmar då en del är spamare/fake och vi uppdaterar forumet och servern det rullar på väldigt ofta, men det är en del av "jobbet". :) .

Vi hoppas på ännu fler besökare under 2024, så klart.

73 es HNY
 
Gott nytt år, må 2024 vara en framgång för lödpennans vänner, och låt solfläckarna glädja oss alla.
 
NOOA, hälsar med radio blackout "R3" på sin hemsida, men det finns kanske annat att göra idag - själv ska jag tanka bilen nu när det blir REA på drivmedel.

Gott Nytt 2024 hälsar SM0HXO - Sven.
 
Som en "vilsen själ" vill jag gärna uttrycka min uppskattning av forumet, för att det är som det är, och till detta önska alla (och forumet med dess admin etc) ett gott 2024!
 
Back
Top