Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skrevs ursprungligen av SM7EQL
Om någon annan sedan bestämt sked eller om frekvensen normalt används för en viss aktivitet, t ex bulletinsändning som är utannonserad på en specifik frekvens, veckodag och tid så hör det enligt min uppfostran till god ton att lämna plats för bulletinen, om jag får frågan, eller om jag redan känner till att en bulletin skall köras.
(Detta är skrivet en gång tidigare i början av tråden)
73
Bengt EQL
Skrevs ursprungligen av sm7vvg
Som avslutning ett gott råd:
Låt någon annan korrekturläsa dina skrifter innan du skickar in dom. Dom är stundtals oläsliga och uppmanar till rena gissningar. Kör du Outlook kanske du ska fundera på att låta Word hantera korrekturavläsningen innan.
Jan
Skrevs ursprungligen av SM6VKC
Men lite av "poängen" är väl att man just aktiverar radion
för den sociala biten med snacket efter bullen?
Men det ena behöver ju inte ta ut det andra....
73,s de Peter i Dalsland
Skrevs ursprungligen av sm6xno
Tack Bengt ! Tanken har dykt upp, Kan det vara så att just 3755 Khz blivigt upptagen av samma RadioAmatörer 30-60 Minuter före 09.00 Sedan det STORA STORA Misstaget att flytta till
denna frekvens. Och att det är utannonserat och / eller de visste om Bullen på 3755 Kl 09.00 Har ju framgått av all tydlighet
Vänd på det hela Är det jag som bråkar med 3755 Gänget eller kan det vara tvärt om Kanke !! ?? Och i så fall VARFÖR
sm7dlz Skriver
> Vill du kanske vara vänlig att definiera för mig hur man talar på "ett civiliserat sätt" ??
Oj !! Att man skall behöva Definiere detta för dig DET ANTE MIG.
och fortsätter
> Med tanke på att du använder svordomar i detta forum undrar
Jag bara CITERAR vad jag hörde Allså inte mina ord
sm7dlz Skriver vidare
> "Nä, jag måste nypa mig i armen för att vara säker på att jag
> inte drömmer."
Det talar sitt eget språk
Men som sakt Jag lämnar ju 3755 Hoppas allt blir bra.
Med Det sista hotet från En RadioAmatör Före Bullen I dag Det hörde väldigt många..
73 I er tjänst SM6XNO