Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har (äntligen) vågat ta steget över till Linuxvärlden och det känns spännande. Jag har blivit osams med Vista. Min son, ännu ej sändareamatör, har dock länge försökt övertala mig. Nu blir ju följden att hitta ett bra loggprogram som stöds av Ubuntu 8.04. Hittills har jag kört ett i DOS-miljö (!) därför att Windows gör cw-nycklingen så ful. Log4U stöder ju inte Winkey ännu.
Vad finns att prova med? Inte bara registrering utan även cw ut? Naturligtvis skall jag testa med KRI:s och RPZ:s länkar, men det borde finnas mer. Jag har även en dist med Fedora 9. Kanske det är en variant värd att testa? 73 Lars sm0oy
(Jag har aldrig provat HRD, så den delen kan jag inte svara på. Får ta och installera det på en extradator jag har här och kolla...)För drygt 3 månader sedan kollade jag det som fanns, under Ubuntu, och måste erkänna att det som fanns var ungefär som att jämföra VIC 20 och PC.
Jag tackar för alla tips och skall snarast lägga in Wine och sedan - t ex Log4U eller SD. Prov är alltid spännande. Tester likaså....
73 de oy