M.O. Elektronik mm

Fast man ogillar ju när priserna är +moms, speciellt på en sida där man vänder sig till privatpersoner..
Jag ser ju gärna att väsentliga företagsuppgifter även finns på hemsidan...

Jag är väl kräsen :p
 
Ryktena säger att MO sålde (?) iväg sitt lager. Har inte hört att någon handlat där på sista åren.
Handlade senast för 5-6 år sen eller något liknande. Rörig hemsida, lite udda sortiment (?).

/AZY
 
Ryktena säger att MO sålde (?) iväg sitt lager. Har inte hört att någon handlat där på sista åren.
Handlade senast för 5-6 år sen eller något liknande. Rörig hemsida, lite udda sortiment (?).

/AZY

Detta är också min uppfattning, jag köpte den sista UBC-780XLT han hade av honom för säkert 6-7 år sen och han var hyfsat uppgiven redan då, såvitt jag minns.
Det har genom åren varit en uppskattad källa till godsaker för 11m-folket, många är de sadelta echomaster och cte747 som har passerat där..
 
Ryktena säger att MO sålde (?) iväg sitt lager. Har inte hört att någon handlat där på sista åren.
Handlade senast för 5-6 år sen eller något liknande. Rörig hemsida, lite udda sortiment (?).

/AZY
Ja okej, det er nog det samma jag har hørt...lite synd før han hadde hyfsade priser......
 
Back
Top