Så håller jag på och labbar med att exportera från HRD till N1MM logger för att få till NAC loggen igår. Och vad händer när man läser på SSA:s hemsida? Jo, de skriver inte i vilket format som loggen ska vara som skickas in till dem. Borde väl finnas en FAQ tycker jag. Trots att jag har lång datorerfarenhet (25+) år så vill man ibland RTFM, inte bara chansa. Jag har blivit för gammal för att testa alla kombinationer.
Så nu är jag i akut behov av support för att få loggen inskickad. Någon vänlig själv som kan ge mig info om i första hand i vilket format som loggen ska ha. Och helst vill jag klara mig med HRD och N1MM Logger. Självklart kan jag editera en textfil, dock inte så sugen på att handjaga XML om det är formatet som gäller.
73 de Kai
Så nu är jag i akut behov av support för att få loggen inskickad. Någon vänlig själv som kan ge mig info om i första hand i vilket format som loggen ska ha. Och helst vill jag klara mig med HRD och N1MM Logger. Självklart kan jag editera en textfil, dock inte så sugen på att handjaga XML om det är formatet som gäller.
73 de Kai