Ja har ju en laptop med Win XP kanske ja provar med denKan vara ett win11 problem.
https://www.elevenforum.com/t/zadig-and-windows-11.1440/
View attachment 11689
Tydligen har många problem med zadig under win11
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja har ju en laptop med Win XP kanske ja provar med denKan vara ett win11 problem.
https://www.elevenforum.com/t/zadig-and-windows-11.1440/
View attachment 11689
Tydligen har många problem med zadig under win11
Åhhh! har du XP. de e orättvistJa har ju en laptop med Win XP
Ja den är lite å behändig Eee 1000H, 10 tum skärm, 3 usb 2.0, kamera, mic, minneskortläsare, uttag för skärm och uttag för internet, WiFi. Har bytt HD till SSD 64GB samt utökat minnet från 1 till 2GB Processorn är Intel Atom 1.6GHz. Sen har jag AntScope software installerad till min RigExpert AA-54.Åhhh! har du XP. de e orättvist
Kan bero på splittern ja hittade i källaren 2.0, Kanske de ska vara en ren usb anslutning, nu sitter det två på sammaHar nu kollat upp att zadig ska faktiskt funka under win11.
Det finns flera användare som bekräftar detta.
Varför somliga har problem med installationen framgår inte.
Ja ibland funkar det bra men det är en tjansning.Kan bero på splittern ja hittade i källaren 2.0, Kanske de ska vara en ren usb anslutning, nu sitter det två på samma
Tyvärr kan det vara så att en gammal Atom 1.6 GHz ger en ganska (alldeles?) för seg upplevelse med SDR-programvara. Men du kan ju testaJa den är lite å behändig Eee 1000H, 10 tum skärm, 3 usb 2.0, kamera, mic, minneskortläsare, uttag för skärm och uttag för internet, WiFi. Har bytt HD till SSD 64GB samt utökat minnet från 1 till 2GB Processorn är Intel Atom 1.6GHz. Sen har jag AntScope software installerad till min RigExpert AA-54.
Detta har jag googlat och hittat andra som har samma problem.Drop down box dök inte upp, kunde inte välja Bulk in, får nog ge upp
Du är den första i tråden som säger att win11 funkar.Själv kör jag Windows 11 och har inga problem med Zadig men är inte inläst på vad problemet är som togs upp tidigare här i tråden.
Inget speciellt. Sorry men det funkar baraDetta har jag googlat och hittat andra som har samma problem.
Du är den första i tråden som säger att win11 funkar.
Det är t.o.m. så att man kan ha problem med att "installera som administratör"
Hur gjorde du
som admin gjorde jag SM3IXYDetta har jag googlat och hittat andra som har samma problem.
Du är den första i tråden som säger att win11 funkar.
Det är t.o.m. så att man kan ha problem med att "installera som administratör"
Hur gjorde du