Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Precis.Tyvärr kan inte många av oss "gamla gubbar" vänta på en förbättring. Vi har helt enkelt inte tid att vänta.
Det är Svea Solar som har monterat de flesta anläggningarna här i Bergshamra och dom har använt Solar Edge optimerare.Det är f.ö. dessa "Svea Solar" som tidigare använde Solar Edges produkter
Kan ju vara någon kinesisk julbelysning.Har nu väntat träget på ordentlig solinstrålning för att få ett referensvärde på kvarvarande "optimerar" störning.
.......och vad händer då....?
Julbelysningarna har tänds och ett nytt knastrande brus täcker 80, 40 och 20m. Kan visserligen vara något annat också.
Aldrig får man vara glad
Goda nyheter!optimerare använder vi inte längre, alldeles för mycket problem med dom
SDR-programmen kan ju spela in och tidsstämpla. Man lär ju se i vattenfallet när störningen kommer och går.Jag har letat efter något PC-program som kan tidsstämpla när störningen går igång
Ska kolla det. Jag har RSP DUO från SDR Play med valfri SW och LINRAD. Helst vill jag bara ha en lista och slippa kolla en inspelning.SDR-programmen kan ju spela in och tidsstämpla. Man lär ju se i vattenfallet när störningen kommer och går.
Min störning stängde av kl:19.58 i kväll. Det måste vara någon typ av timer som styr vad det nu är.