Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hej Lasse!Jaha... Det ska väl gå att ordna...
Det enda som stör mig med det visuella är de två gula RIFA kondingarna på 20nF som inte riktigt passar ihop med sällskapet... Skulle ha haft ett par vaxade rullblock...eller åtminstone Philips rullblock, från 60-talet... kanske någon vänlig själ förbarmar sig...?
/Lasse
Det som avviker mest på bilderna är din Fluke DMM.Jaha... Det ska väl gå att ordna...
Det enda som stör mig med det visuella är de två gula RIFA kondingarna på 20nF som inte riktigt passar ihop med sällskapet... Skulle ha haft ett par vaxade rullblock...eller åtminstone Philips rullblock, från 60-talet... kanske någon vänlig själ förbarmar sig...?
/Lasse
De hade ju det i reklamen. En butler höll upp en AVO på en silverbricka.Jo, jag har sett att puristerna "bygger in" nya komponenter i gamla skal...men trots allt, riktigt så nördig är jag inte...
Av samma skäl ligger en Fluke DMM där...fast jag skulle gärna äga en AVO8. Det är också skön nostalgi och som du säger pålitligheten själv. Många gånger är ju ett analogt visarinstrument att föredra!
/Lasse
BA-skal?? Menar du bananskal?Nu väntar vi på den första som bygger in en plastradio i ett BA-skal och monterar gummiband mellan rattarna och skalan m.m..
De hade ju det i reklamen. En butler höll upp en AVO på en silverbricka.
På SRT använde jag AVO8, men äger tyvärr ingen själv.
Och nu har jag väl vant mig vid DMM.