Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ligger problemet i så fall hos mig, eller inte hos mig?Ah! Kolla råkoden efter du laddat sidan med Googles sökträffar. Möjligt att koden görs om. Ev att träffar dirigeras om till en server som ger länkar, eller att länkarna finns direkt i koden.
Om kollar på bifogad bild så ser man vad mitt virusskydd blockar.
View attachment 4000
Söker man i HTMLen för den sidan som jag gick in på så återfinns följande: (Jag har bytt ut . till - i URLen < och > till §)
§script type="text/javascript" src="http://www-ham-se/misc.php?v=421&js=js"§§/script§
Så, Avast anser att det är något galet med detta som finns i HTMLen på ham.se
----
EDIT: Detta när jag gör sökning på Google enligt tidigare inlägg och väljer första sökträffen.
Nej, det gör det inte.
Jag gjorde just den här sökningen:
https://www.google.se/?gfe_rd=cr&ei=Uw3ZVKK5DeOO8Qef-IGgAQ&gws_rd=ssl#q=site:ham.se+antennavst%C3%A4mningsenhet
Länken överst i resultatlistan ser ut att peka på ham.se, men när jag klickar på den hamnar jag här:
Adult Dating and One Night Stands - AdultFriendFinder
Första gången. Om jag gör om samma sak en gång till blir det rätt. Gång på gång på gång blir det rätt. Tills jag startar om min browser och gör ett nytt "första försök". Då kan jag återigen hamna på någon skum sida.
73,
Jonas/SM5PHU
Driver du med mig?Det låter som att problemet ligger hos dig. [...]
Jag hade nog ominstallerat.
Driver du med mig?
Som jag redan har försökt förklara, kan jag återskapa felet på flera olika hårdvaruplattformar, flera olika operativsystem, flera olka internetleverantörer. Var ska jag börja ominstallera?
73,
Jonas/SM5PHU
Nu börjar det likna något
Jag har gjort en annan iakttagelse: Jag loggade ut från Google Plus, och efter att jag gjorde det har jag inte lyckats återskapa felet. Inte än, åtminstone.
73,
Jonas/SM5PHU
Nu börjar det likna något
Jag har gjort en annan iakttagelse: Jag loggade ut från Google Plus, och efter att jag gjorde det har jag inte lyckats återskapa felet. Inte än, åtminstone.
73,
Jonas/SM5PHU