Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Google-sökning på Ham.se göres så här tills vidare
site:ham.se antennavstämningsenhet
Google-sökning på Ham.se göres så här tills vidare
site:ham.se antennavstämningsenhet
Som exempel...
/ Tommy
Jag kör OS X Yosemite och har noterat problem både med Safari och Firefox.Vilka operativsystem kör ni? Har inte märkt av något med Linux + Firefox / Chromium samt OSX med Safari.
Intressant. Kan testa felsöka lite ikväll.Jag kör OS X Yosemite och har noterat problem både med Safari och Firefox.
Samma sak med Windows 7 och Firefox.
73,
Jonas/SM5PHU
Var skulle felet i så fall ligga? Jag har som sagt provat via tre olika ISP, var och en med egen DNS...Kan det vara så att det är domänen som blir ompekad och felet inte alls är att söka på ham.se?
Nej, det gör det inte.Det verkar fungera nu [...]
I så fall har jag en trojan i min iMac hemma. Och i min iPad. Och i min Android-telefon. Och i datorn på jobbet.Låter mer som en trojan som fifflar med DNS. Råkade ut för något liknande i Windows för 15 år sen. Fick installera om.
Problemet visar sig aldrig när man skriver in url direkt till ham.se i browserns adressfönster.Brukar kunna testa ta reda på ip:t till webbservern med 'nslookup' och kolla om problemen kvarstår utan att gå via DNS.